Warszawska Szkoła Reklamy zrealizowała kampanię dla Radia Kolor!

≡ 02 styczeń, 2020

Na przełomie listopada i grudnia 2019 r. Radio Kolor rozpoczęło nową kampanię promocyjną, której przewodzą dwa hasła: Inni Ci tego nie zagrają oraz Inni Ci tego nie powiedzą. Spoty reklamowe w kinach i na ekranach LED, obrandowane autobusy, grafiki w najpopularniejszych magazynach i media społecznościowe. A wszystko to, we współpracy z Warszawską Szkołą Reklamy, Szkołą Wizażu i Charakteryzacji SWiCH oraz studiem Slow Art.

Warszawska Szkoła Reklamy realizuje kampanię dla Radia Kolor.

Na kampanię składają się dwie korespondujące ze sobą kreacje, spięte hasłami:

Do obu haseł Warszawska Szkoła Reklamy przygotowała przekaz wizualny w formie filmów i fotografii. W studio Slow Art równolegle odbyły się: sesja zdjęciowa i nagranie obrazu oraz dźwięku do spotów.

Kampanię można zauważyć dosłownie w każdym miejscu. Od początku grudnia po ulicach stolicy jeżdżą autobusy MZA obrandowane nowymi hasłami. Spoty reklamowe emitowane są Kinie Atlantic oraz Kinotece oraz na ekranach i Infotixach znajdujących się przy kasach. Prócz tego skrócona wersja filmów wyświetlana jest na wszystkich ekranach LED znajdujących się na Domach Centrum przy ul. Marszałkowskiej, nad Cepelią i na Placu Zawiszy oraz w pociągach Kolei Mazowieckich.

Kreacje graficzne kampanii pojawią się również w prasie: Wysokich Obcasach (Grudzień, Styczeń), Gali (Grudzień, Styczeń), Magazynie Pismo (Grudzień, Styczeń), Magazynie Why Story i innych.

W promocję zaangażowano również media społecznościowe – Facebook oraz Instagram.

Zobacz spoty:

Zobacz kreacje z fotografiami:

Warszawska Szkoła Reklamy realizuje kampanię dla Radia Kolor Warszawska Szkoła Reklamy realizuje kampanię dla Radia Kolor

Realizacja spotu:

Zdjęcia:

Dziękujemy ekipie Radia Kolor za świetną współpracę i zaufanie. Szczególne podziękowania dla Filipa Mettlera - opiekuna projektu.

Oceń:

Warszawska Szkoła Reklamy zrealizowała kampanię dla Radia Kolor!

  • Aktualnie 4.67/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ocena: 4.7/5 (18 głosów)