Warszawska Szkoła Reklamy i Kwiat Kobiecości po raz trzeci razem!

≡ 07 marzec, 2019

6. marca 2019 r. w Studio Tęcza w Warszawie odbyła się sesja zdjęciowa do X edycji kampanii społecznej „Piękna, bo zdrowa”. Organizatorem kampanii jest Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości. Ze względu na jubileuszowy charakter kampanii, została zmieniona dotychczasowa koncepcja i Ambasadorami w tym roku zostali Panowie: Łukasz Konopka, Dawid Kwiatkowski, Maciej Orłoś, Cezary Pazura i Andrzej Piaseczny.

Po raz kolejny Organizację wsparł duet fotografów Borys Synak & Sebastian Dziechciarz. Koncept oraz hasło przewodnie kampanii stworzyła agencja Advalue. W tym roku za strategię działań marketingowych, koncepcję form audio i video, działania digitalowe oraz dystrybucję treści odpowiada agencja reklamowa Brown Sugar (Absolwenci WSR). Za produkcję making of oraz koordynację działań video z sesji zdjęciowych i finału na platformach socialowych odpowiada Warszawska Szkoła Reklamy przy wsparciu Szkoły Wizażu i Charakteryzacji SWiCH . Zdjęcia backstage zapewniły: Anita Kot oraz Katarzyna Gołąbska.

Warszawska Szkoła Reklamy i Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości znowu razem! Rozpoczyna się dziesiąta edycja kampanii pt. Piękna, bo zdrowa. Fot. Anita Kot

Celem kampanii „Piękna bo zdrowa” jest przeciwdziałanie rakowi szyjki macicy, propagowanie profilaktycznych badań ginekologicznych oraz zwiększenie świadomości Polek na temat profilaktycznych badań ginekologicznych. Dodatkowo w ramach kampanii, Kwiat Kobiecości dystrybuuje bezpłatne badania cytologiczne oraz inne badania związane z wykryciem raka szyjki macicy. Event inaugurujący kampanię z darmowymi badaniami, rozbudowanym programem artystycznym i merytorycznym na Scenie Głównej oraz dodatkowymi atrakcjami odbędzie się w dniach: 11-12 maja 2019r. pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie. Więcej informacji o wszystkich działaniach będzie można znaleźć na facebookowej stronie organizacji

Za realizację fryzur ambasadorów odpowiadała pracownia Jaga Hupało Born to Create. Nad makijażem czuwała marka INGLOT.

Za catering odpowiadali Partnerzy kampanii: Aurelio - Restauracja, Sztuka, Emocje oraz Croccante.

Efekt końcowy sesji zdjęciowej będzie można zobaczyć już w maju.

Warto zobaczyć:

Oceń:

Warszawska Szkoła Reklamy i Kwiat Kobiecości po raz trzeci razem!

  • Aktualnie 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ocena: 5.0/5 (2 głosy)