Jeszcze przed świętami Wielkanocnymi rozpoczęliśmy nową kampanię, która nawiązuje do słynnego obrazu Leonarda da Vinci, przedstawiającego Ostatnią Wieczerzę. Na środku stołu, przy stercie podręczników zasiadł zakłopotany student, a wokół niego zgromadzili się uczniowie wraz z praktycznym sprzętem, z którym na co dzień mają do czynienia w szkole. Kampanii towarzyszą hasła przewodnie “Niewierzący - Praktykujący” oraz “Dość teoretyzowania, nie bibliom marketingu!”. Za kreację odpowiada agencja kreatywna SlowArt.
Działania reklamowe obejmować będą billboardy w warszawskim metrze, prasę oraz internet. Skierowane są do młodych ludzi zainteresowanych jedną z dziewięciu specjalizacji WSR strategią reklamy i public relations, produkcją filmową i telewizyjną, projektowaniem graficznym, fotografią artystyczną, realizacjami intermedialnymi, realizacją filmową i telewizyjną, multimediami oraz wizażem i charakteryzacją.
Chcieliśmy podkreślić, że Warszawska Szkoła Reklamy sprzeciwia się studiowaniu bazującym na przyswajaniu teorii. Nie wierzy w skuteczną naukę polegającą na czytaniu podręczników, słuchaniu wykładów i pisaniu referatów. WSR stawia na praktykę, dlatego zajęcia prowadzone są przez aktywnych zawodowo praktyków i w zdecydowanej większości mają formę ćwiczeń oraz warsztatów. W szkole kluczowy jest rozwój kompetencji zawodowych, które przygotowują studentów do pracy w branży reklamowej oraz w branżach pokrewnych. - twierdzi Adrian Madziar specjalista ds. marketingu.
Odrzucamy wiarę w słowo spisane w podręcznikach, uchodzące za prawdę objawioną. Na potępienie zasługuje głoszenie przez wykładowców kazań ex-cathedra. Obce są nam cierpienia braci i sióstr tworzących litanie referatów i modlących się o miłosierdzie profesorów. Pod niebiosa wychwalamy umiejętności i kompetencje, więc naszą kadrę stanowią ludzie praktykujący. Nasze relikwie to komputery, tablety, kamery i aparaty. Alumni mają błogosławieństwo na obcowanie ze sprzętem filmowym oraz w studiu fotograficznym. Bierzcie i korzystajcie z niego wszyscy. Wierzymy, że wtajemniczymy Was w branżę reklamową i stworzymy portfolio, które zapewni Wam chwalebną pracę i czcigodny żywot. Zaprawdę słuszne to i sprawiedliwie.
Zdjęcia do kampanii odbyły się w niedzielę 14 marca 2016 r. w studio na ul. Nugat 4 w Warszawie.