1 lipca ruszył konkurs z okazji 30-lecia Discovery pod hasłem „Zawsze ciekawi. Ojciec i Syn”. Warszawska Szkoła Reklamy, objęła patronatem inicjatywę. Tym samych zachęcamy naszych Słuchaczy do aktywnego udziału w konkursie.
Aby wziąć w nim udział, należy nakręcić 60. sekundowy film o tym, jak ojciec i syn inspirują się do wspólnych przygód, poznają świat, a dzięki temu także siebie. Ideą konkursu jest pokazanie, jak doświadczenie miesza się ze świeżością spojrzenia, rozsądek z odwagą, a wiedza z ciekawością.
Uczestnicy mogą nadsyłać swoje filmy do 13 września za pośrednictwem specjalnej platformy konkursowej TLUMTLUM.PL, wybierając jedną z dwóch kategorii: dla profesjonalistów lub amatorów.
Łączna pula nagród to 30 000 złotych.
Zwycięskie filmy zostaną zaprezentowane podczas drugiego dnia łódzkiego festiwalu Filmteractive 24 września oraz na kanale Discovery Channel.