Moja pierwsza styczność z Warszawską Szkołą Reklamy miała miejsce na targach maturzystów. Już wtedy wiedziałam, że strategia reklamy to prawdopodobnie kierunek odpowiedni dla mnie.
Rozpoczynając naukę w WSR bardzo szybko przekonałam się, że idę we właściwym kierunku. Mimo początkowego braku wiedzy z zakresu reklamy, w bardzo szybkim tempie zaczęłam się w niej odnajdywać, a dzięki wykładowcom moje umiejętności ciągle rosną.
Zawsze żyłam przekonaniem, że to praktyka daje możliwości i przekłada się na rozwój. WSR jako jedna z niewielu szkół stosuję się do tej zasady. Zajęcia w większości oparte są na case`ach oraz projektach związanych z poszczególnym przedmiotem.
Już po pierwszym semestrze z pomocą Anety Siejki dostałam się na praktyki do Fundacji Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym HIPOTERAPIA w zakresie Social Media, gdzie miałam okazję odbyć również szkolenie z obsługi WordPress oraz prowadzić kampanię Google Adwords.
Kolejne praktyki podjęłam na początku drugiego roku w dziale marketingu szkoły, gdzie w tym momencie pracuje.
Jeśli miałabym polecić WSR innym osobom, na pewno wspomniałabym o atmosferze jaka tu panuje. Wykładowcy, z którymi w większości mówimy sobie po imieniu, chętnie pomagają zarówno w trakcie nauki jak i po ukończeniu szkoły. Znajomości zawierane w szkole przekładają się na kontakty prywatne i zawodowe. Poza obowiązkowymi przedmiotami, każdy może rozwijać się również pod kątem innych specjalizacji lub po prostu uczęszczać na interesujące go zajęcia.