Komisja Stypendialna WSR postanowiła pozytywnie rozpatrzeć wszystkie złożone wnioski i przyznać stypendia siedmiorgu słuchaczom. Podstawą postanowień Komisji był Regulamin przyznawania stypendiów WSR, który przewiduje przyznawanie określonej liczby punktów nie tylko za wyniki w nauce, ale także inne aktywności szkolne i pozaszkolne (promujące WSR i upowszechniające jej pożądany wizerunek) zrealizowane w pierwszym semestrze roku szkolnego 2016/17.
Cieszy nas szczególnie fakt, że właściwie wszyscy stypendyści wykazali się nie tylko bardzo dobrymi wynikami w nauce (i pozyskali pisemne rekomendacje wykładowców), ale także różnymi innymi aktywnościami, zarówno w szkole, jak i poza jej murami: brali udział w różnych konkursach, festiwalach, eventach, a nawet… inicjowali je. Wiązało się to często z publikacjami, nie tylko internetowymi, które promowały Warszawską Szkołę Reklamy i działały na rzecz jej dobrego imienia. To lubimy. To lubimy najbardziej!
Zachęcamy wszystkich słuchaczy do większej aktywności we współpracy ze szkołą, zarówno jeśli chodzi o marketing, promocję, eventy, targi, konkursy, jak również współpracę z przyszkolną agencją Slow Art. Są to obszary najwyżej przez nas cenione i punktowane. Chcielibyśmy widzieć jak najwięcej słuchaczy zaangażowanych nie tylko w naukę, ale także w codzienne i niecodzienne życie szkoły!
Gratulujemy!