Szanowni Państwo,
na kolejne zajęcia, na których będzie zaliczenie i do przygotowania pracy domowej proszę zapoznać się przynajmniej z poniższymi publikacjami:
O marketingu doświadczeń polecam książkę:
Marketing doświadczeń. Geneza i rozwój Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak
Przypominam o przygotowaniu pracy domowej indywidualnej: esej, 1-2 str. A4, praca napisana na komputerze, czcionką ok 11, temat: Marketing doświadczeń - jak zastosować go w kampaniach na portalach społecznościowych. 5 przykładów zastosowania za pomocą różnych (innych niż fb) nośników.
Przypominam także o pracy domowej grupowej.
Obie prace trzeba przesłać na maila ola.opala@gmail.com lub złożyć w sekretariacie w podpisanej teczce (koszulce) z dodatkową adnotacją, że teczka jest dla mnie.
Literatura dodatkowa.
DLA CHĘTNYCH zagadnienia psychologii reklamy są także szeroko opisane tu:
Z pozdrowieniami,
Aleksandra Opala
ola.opala@gmail.com