Andrzej Stępnik
≡ Komunikacja niewerbalna, Emocje w reklamie
Kwestionariusz osobowy
Wykształcenie: doktor nauk humanistycznych w zakresie filozofii.
2010-2011 - studia podyplomowe Trener Umiejętności Poznawczych na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego
27.04.2007- zakończona sukcesem obrona pracy doktorskiej pt. „Pragmatyzm Williama Jamesa jako metoda i postawa. Próba oceny” (promotor: dr hab. B. Chwedeńczuk; recenzenci: prof. dr hab. J. Woleński, dr hab. prof. UW A. Jedynak)
2003-2007 - studia doktoranckie na Wydziale Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego (w latach 2003-2007 stypendium naukowe)
22.05.2003 - zakończona sukcesem obrona pracy magisterskiej pt. „Zasada sprzeczności i zasada racji dostatecznej w teodycei Leibniza” (promotor: dr hab. prof. UW J. Migasiński; recenzent: dr hab. B. Chwedeńczuk)
1998-2003 - studia filozoficzne na Wydziale Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego (w latach 1999-2003 stypendium naukowe)
Doświadczenie:
- doradztwo z zakresu komunikacji niewerbalnej (w filmie, reklamie, negocjacjach, HR) i wykrywania kłamstwa;
- praca indywidualna z klientami: coaching personalny i zawodowy;
- prowadzenie szkoleń z komunikacji niewerbalnej, wykrywania kłamstwa, inteligencji emocjonalnej, efektywnego uczenia się, kreatywności, perswazji i manipulacji, retoryki, pisania CV, listów motywacyjnych i autoprezentacji, radzenia sobie ze stresem.
- Specjalizacja: komunikacja niewerbalna i wykrywanie kłamstwa, rozwój osobisty.
- Założyciel i główny trener Centrum Szkolenia i Doradztwa „Urthona”
- Osiągnięcia naukowe: autor ponad 50 publikacji naukowych, aktywny uczestnik wielu konferencji międzynarodowych i krajowych, współpracuje z licznymi środowiskami naukowymi.
Prowadzi zajęcia w WSR
- Komunikacja niewerbalna
- Emocje w reklamie
Warto zobaczyć:
Oceń:
Andrzej Stępnik
- Aktualnie 3.38/5
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ocena: 3.4/5 (81 głosów)