Interdyscyplinarna artystka młodego pokolenia, która tworzy język wizualny za pomocą technik zarówno manualnych, jak i cyfrowych, często na płaszczyźnie interaktywnej. Już podczas studiów na Akademii Sztuk Pięknych współpracowała z Operą Bałtycką w Gdańsku, tworząc scenografie multimedialne. We wrześniu 2015 roku przyznano jej nagrodę scenograficzną im. J. Moskala za najlepszą scenografię teatralną (dla Opery Gianii Schicchi Giacoma Pucciniego) z Centrum Scenografie Polskie z siedzibą w Muzeum Śląskim w Katowicach.
Spektakle z jej scenografią można było obejrzeć w Operze Bałtyckiej w Gdańsku, Operze Novej w Bydgoszczy, Operze kameralnej w Warszawie, Operze na Zamku w Szczecinie, Centrum Sztuki Zamek w Poznaniu, czy w Teatrze Szekspirowskim w Gdańsku. Jej interaktywne projekty prezentowane były między innymi w Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie, Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia w Gdańsku, Muzeum Powstania Warszawskiego, Muzeum Plakatu w Wilanowie, centrum Kultury Zamek w Poznaniu oraz w Pawilonie Nowej Gazowni w Poznaniu gdzie współpracowała z Fundacją Raya Wilsona tworząc scenografię multimedialną do projektu ‘Anonymous’.
Jest laureatką międzynarodowego konkursu Hydro Active City: dla najlepszej instalacji interaktywnej ‘Little Ice Age’ prezentowanej w Polsce oraz w Brukseli. W listopadzie 2013 roku wystąpiła na Festiwalu Live Performers Meeting w Kapsztadzie animując na żywo animacje z opery Księżycowy Pierrot (CSW, Warszawa, 2013). Podczas studiów na PJWSTK (2008-2013) otrzymała Nagrodę Rektora Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie za najlepszą grafikę miesiąca “Inuzja”. W 2011 roku otrzymała stypendium na Uniwersytecie Salford w Wielkiej Brytanii. Większość projektów scenograficznych realizuje we współpracy z innymi artystami wizualnymi, jak również z muzykami, reżyserami, aktorami, a także inżynierami.
Obecnie nieprzerwanie od dwóch lat tworzy graficzny projekt Warsaw Districts dotyczący plakatów z modernistyczną architekturą Warszawy.