W środę 7 września w klubokawiarni Grunt i Woda zorganizowaliśmy kolejną edycję Ramię w Ramię o Reklamie. Tego dnia w lokalu nad Wisłą pojawiło się kilkadziesiąt gości na czele z gospodarzem imprezy dyrektorem Sławomirem Wojtkowskim.
W składzie ekspertów znalazła się Aneta Siejka reprezentującą Warszawską Szkołą Reklamy, Artur Roguski - product manager w serwisie Fakt24.pl oraz autor bloga Why So Social, Witold Koroblewski - dyrektor kreatywny w agencji Ambasada Brand Communication oraz Marta Szafrańska - twórca i PR manager magazynu TubeNews.
Tematem czwartej odsłony RwRoR był udział polskich youtuberów i blogerów w kampaniach reklamowych. Wspólnie z ekspertami szczegółowo prześwietliliśmy kampanie takich marek jak Zew For Men, Bank Millenium, Browar Łomża, Nivea, Orange, Nescafe, Citroen, Kampania Piwowarska, Coca-Cola oraz CCC.
Spotkanie tradycyjnie już odbyło się przy wsparciu firmy Newspoint, zajmującej się świadczeniem kompleksowych usług związanych z badaniami mediów. Reprezentanci tej firmy wzbogacili wieczór o prezentację komentarzy internautów na temat omówionych przez nas kampanii reklamowych.