Warszawska Szkoły Reklamy ma już 20 lat!

Z okazji 20-lecia WSR zaprasza absolwentów, wykładowców, pracowników i ludzi reklamy do hucznego świętowania jubileuszu najstarszej i największej szkoły reklamy w Polsce. W sobotę, 14 czerwca 2014 roku, w Multikinie Złote Tarasy – Klub 35 mm odbędzie się koncert i raut środowiska mediów i reklamy.

10 powodów, dla których warto wybrać Warszawską Szkołę Reklamy

Strategia reklamy i public relations [SR]

Po ukończeniu specjalizacji Strategia reklamy i public relations będziesz potrafić: planować i realizować projekty związane z reklamą, Public Relations lub pracą rzecznika prasowego; organizować kampanie reklamowe i promocyjne, budżetować je, pozyskiwać i kontraktować

Charakteryzacja i wizaż [WIZ]

Po ukończeniu specjalizacji Wizaż i charakteryzacja będziesz potrafić: Umiejętnie wykonywać profesjonalne makijaże na wszystkie okazje; kreować charakteryzacje filmowe, teatralne i eventowe dostosowane do wymogów scenariuszy;

Animacja filmowa [A]

Po ukończeniu specjalizacji Animacja będziesz potrafić: projektować i przygotować prace o różnym charakterze (np. reklamy, scenariusze, filmy), posługiwać się metodami i technikami graficznymi, fotograficznymi oraz animacją 2d i 3d; stworzyć film animowany – od fazy koncepcyjnej, poprzez scenariusz, reżyserię,

Realizacje intermedialne [INT]

Po ukończeniu specjalizacji Realizacje intermedialne będziesz potrafić: wykorzystać nowoczesne technologie przy realizacji własnych koncepcji artystycznych; kreować i realizować projekty intermedialne wykorzystując innowacyjne techniki i metody;